Coffee Life Viktoria

Coffee Life Viktoria

Öntsünk csapvizet a pohárba!

2018. március 09. - Coffee Life Viktoria

28433530_369048653573838_6244593117912104960_n.jpg_640x800

Üvegből csapvíz a hétköznapokban...

Vidékiként számomra mindig is egyértelmű volt a csapvíz fogyasztása. (Persze ez nem jelenti azt, hogy mindenkinek az.) Azonban, ha elmentem valahova otthonról vagy egész napos programom volt, gyakran vennem kellett egy üveg ásványvizet, így a kiürült műanyag palackok kerültek használatba. Könnyen behorpadtak és ha véletlenül citromos vizet sikerült beleöntsek és csak másnap reggel szerettem volna újra tölteni szembesültem azzal, hogy állott víz szaga van a palacknak. Így kidobta, de még így is jobban kihasználtam a műanyag palackot, mint sokan mások.Úgy döntöttem ez nem állapot és inkább hordozható műanyag kulacsot fogok venni, vettem is de az állott víz szag és a nehéz tisztihatóság miatt 3 ilyen kulacsot is kidobtam rövid idő után. 

Ekkor döntöttem az ÜVEG üveg mellett. 

1. Ha jól vigyázol rá, egy életen át kiszolgál!

2. Könnyű tisztítani!

3. Ha egy kicsit meleget öntesz bele, nem horpad össze!

4. Nem folyik ki!

5. Nehezebb, mint a műanyag így egy kis plusz edzés is... ;)

+1. Ha ilyen csatosat választanátok, mint az enyém biztosan lesz egy vagy két vicces pillanatotok, amikor megkérdezik, hogy pálinka van-e benne?! :D 

De a legfontosabb előnye, hogy te is hozzájárulhatsz egy tisztább és fenntarthatóbb Földért!

 

unstoppable_dreamer_13 készítette ezt a képet.

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeelifeviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr3113728138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása