Coffee Life Viktoria

Coffee Life Viktoria

Fehérje pancake recept, ja nem ez zabkása!!

2018. március 07. - Coffee Life Viktoria

Van úgy, hogy nem minden alakul, úgy ahogy elterveztük. A minap én is hasonlóképp jártam...

Gondoltam több, mint 10 éves valami nasit, de gyorsan konyhai trükkjeimet bevetve tökélyre fejlesztem a saját fehérjeporos "amerikai palacsinta" receptemet. Barátok rokonok a tanúim, hogy tudok finom pancake-t sütni, de ma valahogy nem jött össze. Ahogy az alábbi kép is ábrázolj. ( a pirított mogyit már csak heccből tettem bele)

28124843_10211236261445310_840869003_o.jpg

Extra fehérjés zabos reggeli

Azonban rájöttem, hogy milyen jó a másnap reggeli zabkásámmal már nem is kell bajlódnom hiszen, hozzávalók: 1 db igen erősen érett banán, 1 adag laktózmentes vanília ízű marha alapú fehérje, 1 egész tojás, "ízlés szerint" aprószemű zabpehely. Az egyveleget eleinte evőkanállal megpróbáljuk pancake-ként ki(s)ütni, majd egy könnyed mozdulattal - miután rájössz, hogy az érett banán és a fehérje együtt már biztos, hogy túl sok cukrot tartalmaz ahhoz, hogy kellőképp leragadjanak és szétessenek a pancake korongok - , csak úgy "sutty" bele az egészet a palacsintasütőbe, jól átsütjük majd meghintjük pörkölt mogyoróval és kész is. Lehet, hogy látványra nem a legszebb, de kifejezetten finom volt. :)

De azért tudok finomat és szépet is csinálni! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeelifeviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr113722558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása